Koniec... ?

 Hejka... Daaawno mnie nie było. Przez ten czas zdążyłam zmienić nieco zainteresowania... Więc... Zapraszam na nowego bloga ;3 Uznałam że robienie z tego bloga, bloga o innej tematyce jest dość hm... Głupie? Więc zapraszam ;P Kliknij mnie <3 


Ok... To... Co z lps? Co z tym blogiem? Co będę teraz robić?

Otóż... Lps'ami bawi się teraz moja sis, więc się nie przejmujcie :3

Co z blogiem? Zostawiam go. Nic nowego tu nie będzie... Lecz chciałabym podziękować Wam za tyle wyświetleń postów... I za to że czytaliście moje wypociny XD <3

Co będę robić? Zajmę się nowiusieńkim blogiem <3 I AMV z pokemonkami <3 <3 <3

Więc... Dziękuję Wam wszystkim za wyświetlenia, komentarze itp. <3 To już koniec tego wpisu... 

Do zobaczenia na nowym blogu ^^

- Susanoszirencjoeloynozaur <3

Komentarze

  1. Szkoda że odchodzisz. :( Na pewno wpadnę na twojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mnie WKURZA w LPS i LPSTUBE?

Petshopowe Przemyślenia #1