petshopowe przemyślenia #2

Siemka!☺
Tak, dzisiaj kolejna część przemyśleń... No bo jak już była 1 część to muszą być też kolejne :D
  A więc... Poruszymy temat też niezbyt wesoły dla niektórych, a mianowicie sprzedaż lps :(


💕💕💕


Osobiście to nawet gdy za parę lat bym skończyła z lps to nie sprzedałabym ich... Po prostu :)
  Są osoby które się oburzą i powiedzą że jestem głupia, bo jakbym sprzedała to by hajsy były i niby dałabym lps drugie życie. I może mają trochę racji, ale jest parę powodów dla których NIE sprzedam lps. Oto niektóre z nich:


  1. Mam rodzeństwo i kuzynostwo... - Argument pod tytułem "DróGjE rZyćJE dLa lps" ze strony osób które są za sprzedażą lps, traci tu znaczenie ;D No bo jak np. moja młodsza siostra i młodsza kuzynka interesują się lps to po co je sprzedawać?
  2. Chcę mieć pamiątkę - Chyba miło mieć pamiątkę z dawnych lat, prawda? No a poza tym to z lps wiąże się często sporo wspomnień... Więc chyba sporo osób mnie zrozumie ;)
  3. Powrót - Zdarza się, że ktoś po końcu z lps wraca do nich. A jeśli je sprzeda? To miłego kolekcjonowania ich od nowa >:> ...
Poza tym czasem jak jakaś lpstuberka kończy z kanałem i nie sprzedaje lps w momencie końca, to niektórzy piszą coś w stylu "sprzedaj\oddaj mi lps !!!11!!". I to jest poprostu SMUTNE, bo taki ktoś nakłania taką osobę do sprzedania lps, nie wiedząc czy np. nie oddała ich komuś z rodziny... I jest jeszcze coś, a mianowicie, mam wrażenie, że te osoby chcą tylko zdobyć lps od danej lpstuberki i patrzą tylko na to... Chociaż nie ukrywajmy, figurki od doświadczonych lpstuberek lub lpsblogerek do tanich nie należą, jeśli chodzi o pop lps... Mimo to, wierzę, że niektórzy marzą o figurce od swojej lps'owej idolki np. susany ginger ;)

kolejne wpisy będą na milsze tematy ;) Zachęcam do obserwowania i komentowania :D
*bye*

Komentarze

  1. Też nie wyobrażam sobie kiedyś sprzedać moich LPS... W ogóle myśl o skończeniu kolekcjonowania i zostawienia tego wszystkiego mnie przeraża. Ale kto wie, co będzie za ileś lat? Nawet SuzanaGinger mówiła, że nigdy nie sprzeda swoich LPS, a jednak. Znając siebie, bałabym się, że będę tęsknić za swoimi LPS... Nie sprzedałam żadnych zabawek, którymi kiedyś się bawiłam właśnie z tego powodu.
    Swoją drogą, czy mogłabyś zmienić czcionkę na jakąś prostszą? Myślę, że przyjemniej by się czytało. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie będę chciała sprzedawać LPS. Zostawię je wszystkie na pamiątkę. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co mnie WKURZA w LPS i LPSTUBE?

Petshopowe Przemyślenia #1